"Магията е в движението" CrossFit - Николай Василев - 12. В клас

 


Николай Василев от 12. В клас спечели три сребърни медала от състезанието по CrossFit - Vitosha Weightlifting Championship.

Какво е CrossFit за теб?

Тренирам CrossFit от една година. От почти година съм и треньор по CrossFit. Ние сме голям екип, един отбор, който иска да се развива в тази сфера. За мен CrossFit е начин на живот и представлява комбинация от здравословно хранене и упражнения, които са ключът към дългосрочното здраве. 

"CrossFit е непрекъснато променящи се функционални движения изпълнени с висок интензитет. CrossFit е начин на живот, характеризиращ се с безопасни, ефективни упражнения и здравословно хранене. CrossFit може да се използва за постигане различни цели, от подобрено здраве до загуба на тегло, както и по-добро спортно представяне.".

CrossFit тренировките са различни всеки ден и могат да бъдат модифицирани, за да помогнат на всеки спортист да постигне целите си. 

CrossFit ми помага да съм успешен в спорта, който тренирам към спортен клуб „Левски“ – борба свободен стил. Поради тази причина темата на дипломния ми проект е: "Развиване на кондиционна подготовка в свободен стил при борците чрез CrossFit.".





 













Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г