Вълнуващо преживяване за ученици и учители с "Народът на Вазов"

На 3 ноември 2022 г. учениците от 12. класове на 166. СУ „Васил Левски“ заедно със своите учители по български език и литература и по история съпреживяха по един вълнуващ и незабравим начин спектакъла на Диана Добрева и Александър Секулов „Народът на Вазов“, който се играе в Народния театър. 

Класният ръководител на 12-в клас г-жа Гергана Иванова, която участва в организацията на това училищно събитие, сподели: "Събитието ми донесе ново изживяване и поглед над класа извън учебното заведение - осъзнах колко са пораснали духовно и емоционално през годините. Постановката беше прекрасна откъм актьорско изпълнение, пресъздаване на събитията и въздействие и същевременно - тежка, лично за мен, бидейки емпатична към преживяванията и чувствата на  хората от това време."

А ето какво от своя страна споделиха учениците:

„Пиесата „Народът на Вазов“ ми хареса и ме зареди с много и смесени чувства. Мисля, че това е едно страхотно преживяване, което трябва да се изпита от повече хора.“ , Елеонора, 12-в клас

„По време на пиесата почувствах сякаш съм в онова време, в което са се случили всички тези събития. Беше страхотно и дори ми се искаше наистина да можех да бъда сред тези хора и в това време. Постановката ме замисли за силата на съединението и за величието на нашите поети и писатели.“ , Камелия, 12-в клас

„Пиесата беше много хубава. Чувствах се добре, но ми се искаше да има повече смешни моменти. За жалост в днешно време няма такива родолюбци, защото това са хората, които държат отечеството ни живо.", Калоян Георгиев, 12-в клас

„Постановката за мен беше доста интересна, макар и да не разбрах част от нея. Има произведения на Вазов, които не съм чела, и това ми попречи да разбера всичко. Образите на Мунчо и на душата (смъртта) ме впечатлиха най-много.“, Виктория, 12-в клас

„Чувствата, които постановката предизвика у мен, са смесени. Трябваше ми малко време да разбера дадени моменти като този с появата на жената в бяло. Героят Мунчо ме остави с позитивно усещане заради забавните моменти и реплики. Беше въздействаща пиеса, но най-хубавото усещане оставиха у мен актьорите, които всички знаем и познаваме.“, Никол, 12-в клас

„Постановката ми хареса. Като цяло бях със смесени чувства – сцените бяха и забавни, и тъжни, и сериозни. Не бях ходила на театър преди, но определено бих повторила“, Валерия, 12-в клас

„На мен ми хареса постановката. Беше забавно и интересно. Хареса ми това, че бях заедно с класа. В началото на спектакъл;а беше малко страшно, но не съжалявам, че отидох. Бих повторила със сигурност.“, Габриела, 12-в клас

„От малка ходенето на театър ми носи удоволствие. Родителите ми винаги се стараят да намерят време в забързаното си ежедневие за доза театрална емоция и успяха да я предадат и на мен. Постановката, която гледах вчера вечерта, се отличаваше от повечето, които съм гледала. Първоначално ме изненада и донякъде стресна, тъй като сцените бяха трудни за осмисляне и възприемане (поне за мен). С напредването на времето и развитието на историята, нещата започнаха да ми се изясняват. Определено този спектакъл остави у мен отворени въпроси и недоразбирания, но и доста силни емоции. Юлиан Вергов в ролята си на Иван Вазов беше безупречен и с невероятна актьорска игра. Доволна съм, изпитах приятни емоции  и определено при всяка възможност бих посещавала такъв тип културни мероприятия.“ Анна, 12-в клас







Ученици от 12-в и класният им ръководител г-жа Гергана Иванова

Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

"Магията е в движението" CrossFit - Николай Василев - 12. В клас