БЛИЦинтервю - IX a. - Пътят към медала


 

 Кой си ти?

 Кристин Стойчева

 Надежда Томова

Какъв спорт тренираш?

Художествена гимнастика

Художествена гимнастика

Какво за теб е успех?

 Успех за мен е да си постигна целите!

 За мен успех е да направя това, което съм си поставила за цел и да знам, че труда, който съм положила си заслужава.

Как се печели медал?

 С много труд, желание и мотивация.

 Медал се печели с много труд, лишения, а понякога и със сълзи.

Кой е най-важният ти урок от 166. СУ “Васил Левски“?

 От училище научих да се боря докрай.

 Най-важният ми урок от училището е да владея емоциите си.

За какво си благодарен?

 Благодарна съм за всичко.

 Благодарна съм , че имам прекрасно семейство, което е здраво и щастливо.

 Какво ще предадеш на учениците след теб?

 Предавам на учениците след мен да не се предават!

 Винаги да се отнасят с уважение към учителите, дори да не ги харесват.

 







 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

"Магията е в движението" CrossFit - Николай Василев - 12. В клас