БЛИЦинтервю - VIII. б - Пътят към медала


Кой си ти?

Андреа Манолова
Карина Галенкова

Какъв спорт тренираш?

Самбо

Джудо

Какво за теб е успех?

Да печелиш медали, да имаш щастливо семейство, да участваш на Олимпийски игри.

 Успех за мен е наградата. Успех за мен е, когато съм доволна от себе си.

Как се печели медал?

 С много тренировки, сила и издръжливост.

 Медал се печели със старание, тренировки и труд. Най-важният ми медал е от Републиканско първенство.

Кой е най-важният ти урок от 166. СУ “Васил Левски“?

Да не се предавам.

 Да не обръщам внимание на всяко едно мнение. Научих се да не се отказвам и да продължавам винаги напред с усмивка.

За какво си благодарен?

 Благодарна съм, че имам щастливо семейство, добри родители и много приятели.

Благодарна съм на треньорите, които ни правят  шампиони.

Какво ще предадеш на учениците след теб?

 Да учат, да спортуват и да са добри.

 Да тренират усилено, за да постигнат успех.











 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

"Магията е в движението" CrossFit - Николай Василев - 12. В клас