166. СУ "Васил Левски" гостува на театър "Българска армия"


 Учениците от 11. и 12. клас, класните ръководители, треньори и ръководството на 166. СУ "Васил Левски" посетиха театър „Българска армия“ и присъстваха на постановката на Асен Шопов - „Железният светилник“.

„Запалването на „железния светилник” разпръсква мрака в душите на неговите герои, събужда националното самосъзнание, жаждата за живот, свобода и творчество.“ – режисьор: Асен Шопов

"Сърдечно благодаря на колегите и учениците, които се включиха в това училищно мероприятие и дойдоха на постановката. Сигурна съм, че за всички беше не само едно изключително театрално изживяване, но и едно напомняне за това, че историята ни е част от нас, че корените никога не трябва да бъдат забравяни и че те ни помагат да намерим своята пътека в този свят.“ – Ани Стефанова - ЗДУД

„Хареса ми подхода към романа и умението на режисьора да покаже двете пространства на родното и чуждото и увековечената сила на красотата и любовта. Въздействаща постановка, в която беше уловено най-съкровеното и адаптирано за учениците. „ -  Стела Христова – учител по БЕЛ

 „Театърът е по-образователен от киното. Според мен актьорите играха въздействащо. Добре би било често да посещаваме театър.“ - Мартин Дойчев от 11. В клас

„Постановката ме стимулира отново да прочета произведението. Най-важните моменти от романа бяха представени. Забелязах, че има много хора в театъра. Пиесата и сцените бяха въздействащи.“- Далия Диб от 11. В клас

 „Не веднъж съм ходил на театър и ми харесва. Беше интересно преживяване, което смятам, че може да ми помогне за матурите“. - Димитър Иванов от 12. Б клас

 „Повечето актьори ми бяха познати. Бях приятно изненадата, че на постановката присъства и ръководството на училището. Не очаквах, че ще се съберем целия клас.  Аз не отидох само заради матурите, а заради посланието и връзката с българската култура.“. - Елена Христова от 12. Б клас

                                                                             Автор: Любомира Вучелийска /училищен психолог/










Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

"Магията е в движението" CrossFit - Николай Василев - 12. В клас