Лъчезар Тасев - 11. В клас - Пътят към мечтата

Над 700 плувци от България и чужбина взеха участие на третия Международен турнир по плуване в Сандански. Лъчезар Тасев е ученик от 11. В клас, който спечели златен медал - /200 метра гръб/ от "СПАРТАК" - САНДАНСКИ '24.

„Плуването за мен е спорт, с който се занимавам от малък. Бях на 6 години, когато започнах да тренирам. Практикувал съм различни видове спорт, но този ме задържа и мотивира да се стремя към високи постижения. Плуването развива белите дробове и има оздравителен ефект при различни видове гръбначни изкривявания, като тренира всички мускули. Смятам, че това е единственият спорт, който не оказва никакви травматични последствия върху тялото. 

    Тренирам плуване, защото съм си поставил високи цели. В този спорт има голяма конкуренция и състезанията са изключително оспорвани. Добрите резултати са 5 % талант и 95% усилен труд. Една от най-добрите ми дисциплини е 200 метра гръб. Нужни са много тренировки и усилия, за да бъдеш добър състезател. Изключително важно е когато имаш застой да не се отказваш, да продължиш и да не се предаваш. Искам да бъда държавен шампион, като следващата ми цел е да стана национален състезател и да участвам в Олимпиада. В този спорт не сме имали медалист от Олимпиада от близо 40 години. Последното постижение е на Таня Богомилова, олимпийски шампион от Летните олимпийски игри в Сеул през 1988 година. Аз искам да проверя какви са моите възможности и дали ще успея да достигна до този успех. „- Лъчезар Тасев от 11. В клас

Пожелаваме успех и късмет на Лъчезар Тасев. Мечтай и продължавай да вървиш по златните стъпала на стълбата на успеха!

Таня Богомилова на олимпийския връх








Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

„До нашите скъпи учители“ – Випуск 2023/2024 – Последен училищен звънец