Борци разказват за борби

Учениците от 166. СУ „Васил Левски“ спечелиха много медали през изминалата година. Борците на "Левски" са Републикански шампиони отборно в класическата борба за всички възрасти. Една от последните им победи е от Международния турнир по класическа борба "Васил и Георги Илиеви". След поредната си спечелена битка борците споделиха какво за тях е борбата в спорта и борбата в живота. 

Радослав Перянски - 9. Б клас: "За мен борбата е начин на живот. Най-голямата ми битка в живота е свалянето на килограми. За да успея в борбата ми трябват техника и издръжливост. Следващата ми най-голяма борба ще бъде Балканското първенство".

Живко Хинков - 9. Б клас: "Моят мотив да се боря са постиженията и медалите. Най-големият ми успех в борбата е пето място на Европейско първенство. Най-голямото ми постижение в живота е фактът, че започнах да се занимавам със спорт."

Йордан Петров - 10. Б клас"Борбата за мен е спорт, за който е нужна дисциплина. Ходя на състезания, за да се боря и да постигам високи спортни постижения. Най-трудната ми битка за златния медал беше във Враца, защото усетих силна умора. В борбата успявам да се справя с много характер, дисциплина и психика. За да бъдеш добър борец трябва по цял ден да си в залата и да  тренираш усилено."

Любомир Георгиев - 10. Б класБорбата за мен е страст. Мотивът ми да се боря е желанието ми да докажа на себе си, че съм по-добър от вчера. Имам две най-трудни битки, които помня най-ярко. Едната е в Бургас. Бях свалил много килограми, имах силни болки в кръста и много крампи, но се сборих „на макс“ въпреки трудностите. Другото състезание беше в Чехия. Тогава отново свалих много килограми, нямахме много храна и вода. Тогава направих пет срещи с различни държави, като четирима от противниците ми ги надвих с технически туш, а финалната среща завърши 1:1 в моя полза“.

Медалисти от международния турнир в Кюстендил:

Радослав Перянски – 9. Б клас – първо място

Михаил Кралев – 9. Б клас – първо място

Станислав Иванов – 9. В клас – първо място

Живко Хинков – 9. Б клас – второ място

Йордан Петров – 10. Б клас – второ място

Никола Георгиев – 9. Б клас – трето място

Денислав Донков – 9. Б клас – трето място

Веселин Нешев – 10. Б клас – трето място










Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

„До нашите скъпи учители“ – Випуск 2023/2024 – Последен училищен звънец