БЛИЦинтервю - VI a. клас - Пътят към успеха

                                                                  Кой си ти?

 Владимир Събев, на 12 години

 Матео Борисов, на 12 години

                                                       Какъв спорт тренираш?

Футбол

Футбол

                                                          Какво за теб е успех?

 За мен успех е да постигнеш някоя мечта. Искам да успея в живота, като стана добър футболист.

 Да постигнеш това, което искаш. Искам да стана професионален футболист.

                                                          Как се печели мач?

 Мач се печели с хъс и спортна злоба.

 Като вкараш повече голове от противника.

                                        Кой е най-важният ти урок от живота?

 Да вярвам в себе си и да не се отказвам.

 Научил съм, че няма значение дали си нисък или висок и с какъв цвят на кожата си.

                                                         За какво си благодарен?

 Благодарен съм, че съм се родил жив и здрав и на майка ми и баща ми, че са ме отгледали и възпитали.

 Благодарен съм, че баща ми ме записа на футбол.

                                      Какво ще предадеш на учениците след теб?

 Да учат и да имат дисциплина и уважение.

 Ще им предам, че трябва да учат.

                       Какво искаш да кажеш на учителите в края на учебната година?

Благодаря Ви за всички знания, които получих от Вас и за старанието, с което  ни показахте как трябва да имаме уважение към всички учители и как трябва да се държим в час!

Благодаря, че през цялата година ни научихте на много различни неща и всеки един час беше много забавен със своите добри и лоши моменти! 




Автор: Любомира Вучелийска
/Училищен психолог/


Коментари

Популярни публикации от този блог

Добрият пример – Денислав Димитров – Богоявление

Церемония по връчване на престижните награди на 166. СУ "Васил Левски" - Спортист на годината – 2023г

„До нашите скъпи учители“ – Випуск 2023/2024 – Последен училищен звънец